Мінімальне замовлення 5000 грн.

Политика возврата товара и денег

доставка

Шановні покупці мінімальне замовлення від 5000 грн

Товар відправляємо після передоплати. Передплата здійснюється поповненням карткового рахунку або на рахунок підприємця ( MONOBANK - ПРИВАТБАНК ). Життя замовлення не більше 2-х днів, після чого замовлення видаляємо!

ОПЛАТА

ВАРІАНТИ ОПЛАТИ:

1. Клієнт вносить 100% передоплату +% банківська комісія. Після складання замовлення на складі, можливі зміни та може утворитися різниця. Дана переплата буде врахована при оплаті наступної поставки замовлення або може бути повернена одразу ( на картку або рахунок ) за рішенням клієнта. Замовлення відправляємо протягом 1-2 днів після отримання оплати або передплати.

2. Клієнт вносить 20% від суми замовлення +% банківська комісія, а залишок суми післяплатою.

ДОСТАВКА

ВАРІАНТИ ДОСТАВКИ:

1. ТК (транспортними компаніями) Нова Пошта, Делівері, Міст Експрес, Укрпошта; іншими за погодження з клієнтом за їх наявності у нашому регіоні.

2. Самовивіз своїм чи попутним транспортом.

3. Доставка нашим транспортом ( за згодою ).

Рекомендуємо замовляти у компанії перевізника послугу << Повне страхування вантажу >>.

УПАКОВКА
ВАРІАНТИ УПАКОВКИ:

1. ТК (транспортні компанії), коробки, бокси, контейнер, палетний борт, палети + розхідники. Дана послуга платна яку сплачує клієнт.
2. Наша компанія, заводська ( фабрична ) упаковка, оригінал від виробника, спеціальні коробки до 30 кг, палети + розхідники. Усі місця маркуємо додатково наклейками, оформляємо СКЛО ПОСУД, страхуємо на мінімальну суму 5000 гр або ( за згодою з клієнтом ). Завжди вагу та обєм вказуємо фактичні. Дана послуга безкоштовна для клієнта. 

ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ПРЕТЕНЗІЙ:

      Усі претензії розглядаються за наявності Акту оформленого безпосередньо перед отриманням посилки з представником ТК:
1. За наявності бою, втрати місць, невідповідності ваги або обєму ( місця відправлення ) згідно ТТН або псування ( промокла, розтрощена та інш. ) посилки, відповідальність лежить на ТК ( транспортній компанії ) яка зобовязана компенсувати згідно з накладною за наявності правильно оформленого Акту. 
2. За наявності заводського браку, недостачі або пересортиці за накладною згідно з оформленим Актом наша компанія відшкодовує 100% грошима або товаром за погодженням з клієнтом.

Політика повернення товару та коштів 

Відповідно до закону України << Про захист прав споживачів >> вм можете протягом 14 днів з моменту покупки, повернути або обміняти товар, придбаний у магазині, за умови виконання всіх норм, передбачених законом.
Умови обміну/поверненню товару належної якості.
стаття 9. Відповідно до закону України << про захис прав споживачів >>: споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар незадовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

споживач (термін вживається у такому значенні відповідно до статті 1. П.22 закону України «про захист прав споживачів») – фізична особа, яка набуває, замовляє, використовує або має намір придбати або замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних із підприємницькою діяльністю чи виконанням обов'язків найманого працівника.

обмін або повернення товару належної якості здійснюється:

якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

на підставі розрахункового документа, виданого споживачеві разом із проданим товаром.

умови обміну/повернення товару неналежної якості:

стаття 8. За законом України «Про захист прав споживачів»:

у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару у розумний строк.

вимоги споживача, передбачених цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.